Grundejerforeningen Stentoften

Indbydelse til sommerfest –

45 års jubilæum!

Lørdag den 2. august 2014 kl. 18

Så er det 45 år siden dette skønne sommerhus område blev etableret. Og det skal fejres med maner.

Grundejerforeningen indbyder derfor til fest, fællesskab, god mad, hygge og levende musik i et kæmpe telt på stranden.

Vi sørger for de ydre rammer, grillen, kødet(”røde bøffer” og pølser) til middagen, kolde fadøl, vin og vand samt musik til dansen og et fest opdækket telt.

Prisen for dette arrangement er kun 150,- pr voksen ( excl . Drikkevarer)

Børn under 12 år er halv pris.

Tilbehør til kødet medbringer hvert enkelt familie, svarende til det tilmeldte antal personer. Tilbehøret stilles på fælles buffet, hvorfor I hver især kun skal komme med en ting f.eks. en stor skål kartoffelsalat, flutes eller en stor skål speciel salat. Så håber vi på mange spændende ting til en fælles buffet.

Derudover skal I selv medbringe: Service, bestik, glas + evt. servietter

Godt humør forventes og evt. sange eller underholdning bliver modtaget med kyshånd!

Tilmelding til festen sker ved betaling – kr. 150,00 pr. pers.

(Børn under 12 år 75,- kr ) senest den 15. juli 2014 på

Nordea Bank :    Reg nr. 2370  Konto nr. 4380794867.

Husk at angive husnr . Samt evt antal børn.

Eksempel på tekst ved betaling: Sommerfest hus nr. 21. 2 voksne og 3 børn

Venlig hilsen